Veteriner Kliniği Asistanı

Şu an'a kadar kullandığınız tüm yazılımları bir kenara bırakın. Eveterinerim ile müşterilerinize kusursuz hizmet verin.

Ücretsiz Kullanın

Dört Dörtlük Asistan
Eveterinerim sizin için müşterilerinize randevu ve aşıları yaklaştığında akıllı hatırlatmalar yapar.
Çok Hızlı ve Kolay
Eveterinerim'i kullanmak e-postalarınıza bakmaktan daha kolaydır. Dakikalarca veri girmekle uğraşmazsınız.
Çok Hesaplı
Sizi gereksiz maliyetler ile bunaltmaz. Size uygun paketi seçerek dilediğiniz kadar kullanabilirsiniz.
Kolay Erişim
Kurulum gerektirmez, internet olan her ortamda kolayca kullanabilirsiniz. Virüsmüş, bilgisayarın çökmesiymiş onu etkilemez.
Hep Destek Tam Destek
Bir konu hakkında yardıma ihtiyacınız olduğunda siz çaldırın o sizi arar. Yardım bölümü tüm sorularınıza yanıt bulur.
Sizin İçin Çalışır
Eveterinerim aldığınız gibi kalmaz sürekli kendini geliştirir. İhtiyaçlarınız üzerine kafa yorar ve sizi dinler.

Akıllı Arama

Siz yazın, Eveterinerim Akıllı Arama ile sizlere müşteri adı soyadı, telefon, eposta bilgileriyle arama yapmaya başlar. Eğer evcil hayvan profilini görüntülemek istiyorsanız evcil hayvan adını yazın.

Akıllı Arama Arama

Verileriniz Yedeğini Bilgiyarınıza, Telefonunuza veya Tabletinize Anında İndirin!

Veri yedekleme

Sizin İçin

Eveterinerim rahatlığınız için dizayn edildi. Hergeçen gün sayenizde dahada güçlendi.

Evcil Hayvan Profili

Evcil hayvan profili

Duyurular

Müşteri Detay Profili

Müşteri detay profili

Aşı Takvimi Raporlama

Aşı Takvimi ile yapmış olduğunuz; Toplam, Tamamlanan ve Geçmiş aşı istatistiğini filtreleme yaparak raporlamalarınızı görebilirsiniz.

Aşı takvimi

Müşterilerinizi Yönetin

Müşterilerinizin ve evcil hayvanın kaydını almak için dakikalarca uğraşmayın. İki dakikada müşterinizi oluşturun ve hemen işe koyulun.

Eveterinerim müşterilerinizi tek bir yerden ve kolayca yönetmenizi sağlar.

Müşteriler

Randevularınızı Yönetin

Eveterinerim randevularınızı hızlı ve kolayca yönetmenize olanak tanır. Randevu saati yaklaştığında müşterinize sms ve e-posta ile hatırlatır.

Randevular

Aşı Takvimini Otomatik Oluşturun

Evcil hayvan için tek tek aşı eklemenize gerek yok. Eveterinerim ile aşıları seçerek aşı takvimi oluşturabilir, aşı yenilemelerini kolayca yapabilirsiniz.

Aşı zamanı yaklaştığında Eveterinerim hayvan sahibine sms ve e-posta ile hatırlatır. Bu sayede hergün tek tek hayvan sahiplerini aramanıza gerek kalmaz.

Evcil Hayvan Detayı
Ürün Detayı

Ürünlerinizi Yönetin

Ürünleriniz için fatura takibi ve ödemelerin girdi-çıktılarını Eveterinerim ile takip edebilir, şirketinizin mali durumunu kolayca öğrenebilirisiniz.

Yeni ürün satın aldığınızda veya satış işlemini gerçekleştirdiğinizde, Eveterinerim firmanızın bünyesinde kalan stok durumu hakkında sizi bilgilendirir. Böylelikle ürün sayım işlemleri gibi yorucu ve zaman alıcı işlemlerle uğraşmazsınız.

Konaklama ve Hasta takibi

Evcil hayvan için Konaklama veya Yatar Hasta takibini yapmak artık Eveterinerim ile çok daha kolay.

Önceden tanımlamış olduğunuz odalar üzerinden ücretli/ücretsiz pet konaklama işlemlerinizi kolaylıkla yapabilirsiniz. Artık müşterilerinize konaklama alanında Eveterinerim ile hizmet sağlayabilirsiniz.

Evcil Hayvan Detayı